FødevareWatch

Coop oplever høj vækst i salget af laktosefri produkter

Siden 2015 er salget af laktosefri mejeriprodukter i Coops butikker steget med 250 procent. Laktosefri mælk udgør i dag godt tre procent af Coops samlede mælkesalg.

Foto: HENNING BAGGER/Henning Bagger / henning bagger

Mælk, fløde, yoghurt og andre mejeriprodukter uden laktose bliver langet over disken i langt højere grad i dag end for fire år siden.

Det oplyser Coop i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Social Foodies er gået i rekonstruktion

Iskæden med syv butikker er gået i rekonstruktion efter en stribe år med milliontab og negativ egenkapital. For nylig rejste kædens revisor betydelig tvivl om den fortsatte drift i regnskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier