Svensk detailkoncern øger væksten med e-handel

I et ellers fladt marked løfter den svenske dagligvarekoncern ICA omsætningen gennem en høj vækst i e-handel.
Foto: PR - ICA
Foto: PR - ICA

Den svenske dagligvarekoncern ICA Gruppen har netop aflagt regnskab for tredje kvartal, og på trods af et fladt detailmarked øger koncernen nettoomsætningen med 6,2 pct. og lander på 28,846 mia. svenske kr. i tredje kvartal. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også