Ny discount-boss: "Vi skal tilbage til Nettos kerne"

Michael Løve har fået ansvaret for at skabe vækst i Dansk Supermarkeds 1.350 discountbutikker i fire lande. Hans første opgave er derfor at rydde op i butikkerne. For mange såkaldte spotvarer svækker nemlig kæden i dysten mod konkurrenterne.
Foto: Paul Cooper/JP
Foto: Paul Cooper/JP
AF JESPER OLESEN

Selvom kæden melder, at den om kort tid vil fremvise rekordsalg- og indtjening, skal der ryddes markant op. Netto-butikkerne har ifølge deres nye chef stået stille på en række områder sammenlignet med konkurrenterne. Derfor må tingene vendes rundt med både forandrede, moderniserede butikker og et ændret sortiment af varer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også