Leverandørorganisation hiver Lidl i retten

En ny kampagne i discountkæden Lidls tilbudsblad, der sammenligner kendte mærkevarer med kædens egne alternativer, møder hård kritik fra leverandørorganisationen DLF, der nu vil have afgjort sagen i retten.
Foto: /ritzau/Anders Brohus
Foto: /ritzau/Anders Brohus

Annoncekampagnen "Valget er dit", hvor Lidl-kæden sammenligner kendte mærkevarer med kædens egne discountvarer, har fået dagligvareleverandørernes interesseorganisation DLF op af stolene. Nu vil de gå rettens vej.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også