FødevareWatch

Postnord-farvel har bremset væksten i Coops onlinesats

Forårets afsked med Postnord som distributør har givet Coops onlinehold noget ekstra at arbejde med resten af året. Den kommercielle direktør er ovenud tilfreds med udviklingen, men han ville gerne have givet den mere gas i 2017.

Foto: COOP/HENRIK FRYDKJÆR

På de helt overordnede linjer er det en yderst tilfreds Morten Viktor, kommerciel direktør for Coop.dk Mad, som frem mod årets afslutning kigger tilbage på et begivenhedsrigt år i onlinebutikken.

"Vi ser stadig rigtig flot vækst i 2017 i forhold til i 2016," siger han uden dog at ville sætte konkrete tal på hele året, før en gang på den anden side af nytår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier