Postnord-farvel har bremset væksten i Coops onlinesats

Forårets afsked med Postnord som distributør har givet Coops onlinehold noget ekstra at arbejde med resten af året. Den kommercielle direktør er ovenud tilfreds med udviklingen, men han ville gerne have givet den mere gas i 2017.
Foto: COOP/HENRIK FRYDKJÆR
Foto: COOP/HENRIK FRYDKJÆR

På de helt overordnede linjer er det en yderst tilfreds Morten Viktor, kommerciel direktør for Coop.dk Mad, som frem mod årets afslutning kigger tilbage på et begivenhedsrigt år i onlinebutikken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også