Horesta: Markante adfærdsændringer hos gæster kan udfordre restauranterne

Gæsterne bestiller senere på dagen og vil have mere vegetarisk mad end tidligere, viser analyse fra Horesta, og det kan vise sig at være en udfordring, mener branchens cheføkonom.
Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Ritzau Scanpix.
Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Ritzau Scanpix.

50 pct. af Horestas restaurantmedlemmer oplever, at gæsterne går på restaurant med flere individuelle ønsker til maden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg