FødevareWatch

Arla har droppet alle sponsorater

Efter 25 år i tæt parløb med DBU og det danske fodboldlandshold, sagde mejerikoncernen for fem år siden farvel til pladsen på spillernes bryst, og i dag er der ikke et eneste dansk sponsorat tilbage i koncernen. I stedet handler det nu om noget helt andet, fortæller kommunikationsdirektør.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Specialspiritus møver sig ind hos stort vinselskab

Efterspørgslen på specialspiritus og spiritus af høj kvalitet stiger og stiger, fortæller direktør hos vingrossisten H.J. Hansen Vin. Hun ser både en nuværende og fremtidig vækstlomme i at tilbyde de rigtige spiritusmærker.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier