FødevareWatch

Letz Sushi vil til udlandet - Sverige og Tyskland er på målskiven

Som et led i en større vækstplan for de næste fire år vil den københavnske sushikæde rykke til udlandet. Opkøb kan også blive aktuelt.

Foto: Letz Sushi.

Letz Sushi skal inden for ganske få år være repræsenteret i udlandet. Det sker som en butik i kædens store 2020-vækstplan, der gerne skal løfte kæden til minimum dobbelt størrelse i forhold til i dag, hvor kæden omsætter for små 50 mio. kr.

Det internationale sats er et af tre vækstben i kædens strategi. Det andet ben er kædens sats i detailhandlen og det tredje er det danske restaurantmarked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier