FødevareWatch

Sushikæde bruger Lars Larsen-muskler som katapult i stort detailsats

Den ekspanderende sushikæde Letz Sushi vil erobre detailmarkedet i ny landsdækkende satsning. Det skal øge kædens volumen og give kroner på kistebunden. Det hele føres frem under kædens nye bæredygtighedstanke med muskler fra bla. Lars Larsens Jysk-koncern.

Foto: Letz Sushi

Letz Sushi er mildt sagt inde i en rivende udvikling. Den københavnske sushikæde blev delvist opkøbt af Lars Larsens Jysk-koncern i 2013, og nu bruger kæden den kapitalstærke ejer til at udvide forretningsterritoriet.

Resten af kæden ejes af Louise Ertman Baunsgaard.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier