FødevareWatch

Arla-chef om Asien: Man kan ikke være med på en badebillet

Kina har en tendens til at stjæle al opmærksomheden i Asien, men det kan godt betale sig for danske virksomheder også at fokusere på de andre lande i regionen.

Foto: Arla/PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Her har Arla hentet væksten

I det netop offentliggjorte regnskab fra Arla er det uden for det vesteuropæiske område, at mejerikoncernen er vokset mest markant. Få et overblik over fremgangene her.

Rigmands burgerkæde lukker

Lars Seier vinker farvel til burgerkæden Juicy Burger, der samtidig drejer nøglen om. Hvad der skal ske med selskabet bag er uvist.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier