FødevareWatch

Kongerne af provins-burgeren: "Vi er meget kritiske overfor restauranternes placering"

TEMA: Fronterne er trukket op på det danske burgermarked. En af spillerne er kæden The Burger, som siden 2012 har åbnet syv restauranter i syv forskellige byer. Selvom det er mere eller mindre tilfældigt, hvilke byer der er blevet åbnet restaurant i, er butikkens placering altafgørende, fortæller den ene grundlægger.

The Burgers logo, med ordet 'burger' klemt sammen mellem to streger, skal selvfølgelig giv associationer til en burger. Her er det restauranten i Odense. Foto: PR. Foto: PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Her har Arla hentet væksten

I det netop offentliggjorte regnskab fra Arla er det uden for det vesteuropæiske område, at mejerikoncernen er vokset mest markant. Få et overblik over fremgangene her.

Rigmands burgerkæde lukker

Lars Seier vinker farvel til burgerkæden Juicy Burger, der samtidig drejer nøglen om. Hvad der skal ske med selskabet bag er uvist.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier