FødevareWatch

Fødevarevirksomheder bliver overhalet indenom: Glipper store muligheder fra kunstig intelligens

Store muligheder inden for trendspotting bliver misset af en branche, der stadig holder fast i brandloyalitet. Grebet må slippes og erstattes med AI, lyder det fra chef i konsulenthuset Accenture. Detailhandlen er allerede langt foran på den front.

Fødevareindustrien kan med fordel hente inspiration hos modebranchens tilgang til trendspotting, mener Ola Lindström chef i rådgivningsfirmaet Accenture. Foto: Jens Henrik Daugaard / ERH / Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier