FødevareWatch

Arlas mærkevareforretning leverer milliardvækst

Arlas europæiske mærkevareforretning har slået turboen til. Nye produkter bliver langt hurtigere end tidligere rullet ud i flere lande, og det virker: I Europa vokser Arlas salg af skyr nu 40 pct. årligt.

Arla har ændret sin europæiske organisation, og det giver nu pote: Salget af mærkevarer er i hastig vækst, fordi de bedste produkter hurtigt rulles ud i flere lande. Især salget af mejerivarer under "Arla" varemærket vokser eksplosivt. Foto: Ritzau Scanpix/Joachim Adrian Ladefoged.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier