FødevareWatch

Jysk salatkonge vokser videre i svært marked: "Vi er parate til at ændre spor"

Axel Månsson satser fortsat på økologi, og det var en god forretning i 2018. Men markedet er hårdt, og selskabet udvikler hele tiden sortimentet for at være på forkant, så virksomheden kan overleve, hvis kæderne vælger at vrage nogle af dens produkter.

63-årige Axel Månsson, der står i spidsen for Axel Månsson-koncernen, begyndte at opkøbe jord som 20-årig og har solgt salat i over 40 år. Foto: Morten Telling/Månsson

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier