FødevareWatch

Foodservice og nyudviklinger indtager større rolle hos Stryhns

Fødevarekoncernen Stryhns er midt i en innovationsproces, hvor selskabet efter en række opkøb vil polstre sine brands med lanceringen af nye produkter. Samtidig trædes der hårdere på speederen ind i foodservicemarkedet.

Foto: Marius Nyheim/Ritzau Finans

For Stryhns er det en balancegang at skabe innovationer.

For på den ene side råder koncernen over traditionelle mærker som Stryhns, hvor folk på den ene side gerne vil en vis form for udvikling, men på den anden side sætter pris på, at de nøjagtigt ved, hvad de får.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier