Foodservice og nyudviklinger indtager større rolle hos Stryhns
Fødevarekoncernen Stryhns er midt i en innovationsproces, hvor selskabet efter en række opkøb vil polstre sine brands med lanceringen af nye produkter. Samtidig trædes der hårdere på speederen ind i foodservicemarkedet.
For Stryhns er det en balancegang at skabe innovationer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
K-Salat skal give Stryhns flere strenge at spille på
For abonnenter
Stryhns sætter kurs mod milliarden
For abonnenter