FødevareWatch

Arla klar til at lære amerikanerne at spise nye oste

Amerikanske forbrugere kan i dag finde Arla-varer i 11.000 butikker, men mejerikoncernen har ambitioner om slå endnu mere igennem, fortæller Donald Stohrer, chef for Arla USA.

På markedet for flødeost har Arla store ambitioner om at blive markedets nummer to i USA. Men derudover er mejerikoncernen klar til "den amerikanske osterevolution." Foto: Presse/Arla

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Supermarkedsgigant skærer ned

Salling Group, der står bag kæderne Netto, Føtex og Bilka, reducerer bemandingen i en række centrale funktioner for at ruste sig bedre i konkurrencen.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier