FødevareWatch

Den store mælkekrig: Aktivister rammer Arla, hvor det gør ondt

INDSIGT: Sociale medier er blevet en slagmark, der flytter bundlinjer. Mejerigiganten Arla mærker modstanden fra veganermiljøet, der har været med til at udløse et fald i forbruget af drikkemælk. Men topchef Peder Tuborgh og Arla har et problem. De må ikke forsvare sig.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Specialspiritus møver sig ind hos stort vinselskab

Efterspørgslen på specialspiritus og spiritus af høj kvalitet stiger og stiger, fortæller direktør hos vingrossisten H.J. Hansen Vin. Hun ser både en nuværende og fremtidig vækstlomme i at tilbyde de rigtige spiritusmærker.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier