FødevareWatch

"At det blev kommercielt skyldes primært at folk meget gerne vil købe det"

Morten Sylvest Noer og Christopher Melin har siden 2011 arbejdet med at udbrede kendskabet til cider-drikken og deres eget Æblerov-brand.

Morten Sylvest Noer og Christopher Melin har siden 2011 drevet virksomheden Æblerov. Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Chr Hansens største division vokser mest i de varme lande

Ingredienskoncernen er for alvor begyndt at se effekterne af udviklingen af de såkaldte biobeskyttende kulturer. Produkterne lander midt i den globale snak om madspild, og særligt i en række udviklingsmarkeder oplever producenten stor medvind.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier