FødevareWatch

"At det blev kommercielt skyldes primært at folk meget gerne vil købe det"

Morten Sylvest Noer og Christopher Melin har siden 2011 arbejdet med at udbrede kendskabet til cider-drikken og deres eget Æblerov-brand.

Morten Sylvest Noer og Christopher Melin har siden 2011 drevet virksomheden Æblerov. Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Kina er fortsat en af Carlsbergs vækstkaniner

Det er et gammelt marked for den store bryggerikoncern, men alligevel er Kina et af de fokusområder, der skal lede til ny vækst for Carlsberg. Det fortæller topchef Cees 't Hart, der samtidig understreger vigtigheden af, at bryggeriet fastholder sin position i landet.

Seges: Danske landmænd får underskud på 7,5 mia. kr.

Tørken og de lave svinepriser efterlader de danske landmænd med det største underskud siden finanskrisen. Flere hundrede bedrifter ventes at gå konkurs, og hele sektorens konkurrenceevne er truet, fordi landmændene skærer voldsomt ned på investeringerne.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier