FødevareWatch

Sponsorchef fastslår: Carlsberg bliver i sporten - Tuborg i musikken

Tuborg skal blive i musikken og Carlsberg i sporten. De to grønne ølmærker risikerer at kannibalisere på hinandens salgs- og brandværdi, hvis grænsen krydses. Derfor er der en stenhård mur mellem de to sponsorstrategier, fastslår sponsorchef for Carlsberg.

Foto: Jon Super/AP/Polfoto/Arkiv

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Brexit-pendulet svinger konstant hos Arla-chef

Afklaring er der ikke kommet mere af, når det kommer til brexit og følgerne af briternes EU-exit, og Arla-chef Peter Giørtz-Carlsen er både bekymret og positiv omkring den uvisse situation, der kan få store følger for 2600 danske ansatte.

Bøfkonge: Mange danske spisesteder vil bukke under

Interview: Chefen for familieselskabet bag kæden A Hereford Beefstouw vurderer, at antallet af danske restauranter er for højt - også i et voksende marked. Han spår samtidig, at vegetar- og veganerbølgen kan presse bøfhusene.

Danske afgiftslettelser flytter ikke på grænsehandel

Det har ikke haft nævneværdig effekt på grænsehandelen, at regeringen efter nytår droppede eller sænkede afgifterne på en lang række fødevarer. Grænsehandlen fortsætter ufortrødent, lyder det fra de tre største grænsebutikker.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier