FødevareWatch

Rema-chef forklarer: Derfor er vi bagud på butiksåbninger

I 2016 åbnede Rema 1000 14 nye butikker i Danmark. Målsætningen var 15-25. Det er tredje år i træk, at discountkæden ikke indfrier sit mål på området. Det er der flere gode grunde til, forklarer den danske direktør.

Henrik Burkal, adm. direktør for Rema 1000 Danmark A/S. Foto: Martin Dam Kristensen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Her har Arla hentet væksten

I det netop offentliggjorte regnskab fra Arla er det uden for det vesteuropæiske område, at mejerikoncernen er vokset mest markant. Få et overblik over fremgangene her.

Rigmands burgerkæde lukker

Lars Seier vinker farvel til burgerkæden Juicy Burger, der samtidig drejer nøglen om. Hvad der skal ske med selskabet bag er uvist.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier