FødevareWatch

Coop: Vi bruger over 100 millioner på onlinesupermarked

Dagligvarekoncernen er parat til at inkassere et årligt minus på et tocifret millionbeløb i sit nye onlinesupermarked. Coop har fra start lagt over 100 mio. kr.

Coop lancerede torsdag onlinesatsningen Coop.dk Mad. Koncernen er klar til at tage tocifrede millionunderskud i de første par år. Foto: Coop

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Konkurrent slår Arla på omsætningsvækst

Hollandske Frieslandcampina har oplevet fremgang på fjerne markeder og skruede markant op for omsætningen i 2017. Bundlinjen går dog tilbage, og topchefen peger på flere årsager til udviklingen.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier