FødevareWatch

Dansk nethandel vokser støt, men det store skred kommer først med udenlandsk spiller

Madvarer udgør knap halvdelen af detailhandlens samlede salg. Alligevel kan dagligvarer stadigvæk ikke tiltrække forbrugere i samme grad som andre varegrupper kan på nettet. Skal dagligvarekæmpernes tilgang til markedet ændre sig, vil det kræve indspark fra udlandet, lyder det fra organisationen FDIH.

Foto: PETER MYDSKE

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Svensk veganerkomet vil starte produktion i USA

Svenske Oatly, der ligesom danske Naturli Foods producerer en stribe plantebaserede mælkealternativer, vil møde den voksende amerikanske efterspørgsel med opførelsen af en ny fabrik 'over there'.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier