FødevareWatch

Iskaffe skal bredes ud til international barscene

Samarbejde med fire bartendere skal være led i iskaffeselksabet Bold Drinks’ satsning på at komme bredere ud i nattelivet i cocktails og på eksportmarkedet.

Foto: PR

Drikkevareselskabet Bold Drinks har sat gang i en international satsning, der skal bringe selskabets iskaffe ud til et bredere publikum. Selskabet, der er kendt fra tv-programmet Løvens Hule, vil ifølge en pressemeddelelse kaste sig over cocktailsmarkedet, hvilket skal fordoble omsætningen.

Selskabet har ifølge meddelelsen tredoblet sin markedsandel i 2022 indenfor iskaffe, men nu skal produkterne bredes ud til andet end varme sommerdage og en forfriskning på kontoret. Målet er at ramme restaurationssegmentet og især nattelivet med iskaffe som ingrediens i cocktails

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier