FødevareWatch

I specialøllets æra skal Jacobsen fokusere på at holde sig skarp

Carlsbergs ølbrand Jacobsen er ”den gamle dreng i klassen” for danske specialøl, men vil konstant børste støvet af de brune flasker og minde om, at der med erfaring også kommer kvalitet, fortæller Jacobsens brandmanager.

I snart 18 år har Jacobsen-øllen fra Carlsberg været en velkendt brun flaske på de danske supermarkedshylder og frokostrestauranter.

I dag må øllen dog dele pladsen med andre yngre modeller. Derfor skal folkene bag Jacobsen være endnu skarpere til at ”børste støvet” af de brune flasker, fortæller Mads Egeskov Bach, der er senior brand manager for Jacobsen i Carlsberg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier