FødevareWatch

Ny energidrik skal hjælpe Royal Unibrew til at blive markedsledende

Den internationalt kendte energidrik skal bære en nøglerolle i at blive førende på det danske marked for bryggeriet. Lanceringen ligger i ”perfekt tråd” med Royal Unibrews strategi, fortæller marketingschef i bryggeriet.

Foto: Royal Unibrew / PR

Royal Unibrew har i en årrække haft store ambitioner om at blive markedsledende indenfor kategorien af energidrikke på dets markeder.

Med lanceringen af energibrandet Rockstar på det danske marked, håber bryggeriets marketingschef Lise Tjell på, at Royal Unibrew kan fremskynde processen med at blive endnu større indenfor energidrikke.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Seafood Danmark holder døren åben for opkøb

Norsk ejer har udstukket ambitiøs vækstkurs for hele koncernen, der samtidig skal strømlines mere, og det danske milliardselskab skal med på farten. Målsætningen er at vokse med både organisk vækst og opkøb som en del af planen, fortæller bestyrelsesformand.

Overblik: Her er partiernes erhvervspolitik

VALG 2022: Manglende arbejdskraft og selskabsskattelettelser vil stå højt på den erhvervspolitiske dagsorden under det kommende folketingsvalg, mener politisk redaktør. Trods udfordringer får erhvervslivet dog næppe megen opmærksomhed under valgkampen. Få overblikket over partiernes erhvervspolitiske ønsker her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier