FødevareWatch

Sukkerfri bølge i Europa løfter Easis – flere produkter på vej

Fødevarekoncernen Easis vil fortsætte sin strategi med stor produktudvikling og et øget fokus på de europæiske markeder, og forventer allerede nu et endnu bedre 2021. "Vi mener, at vi er førende i Europa," siger direktøren.

Chokolade, is og proteinbarer uden tilsat sukker finder mere og mere vej ned i danskernes indkøbskurve, kan man se på Easis’ regnskab for 2020.

Firmaet specialiserer sig i produkter uden tilsat sukker og oplevede en fremgang på bundlinjen med næsten 3 mio. kr. fra 5,9 mio. kr. i 2019 til 8,8 mio. kr. i 2020. Bruttofortjenesten steg ligeledes fra cirka 17 mio. kr. i 2019 til 23 mio. kr. i 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier