FødevareWatch

Coop håber på 50.000 kunder i deres Prime-fold i 2020

Det fem uger gamle Coop Prime har allerede flere end 25.000 brugere. Nu sigter detailkoncernen efter 50.000 Prime-kunder i år.

Foto: Torben Stroyer

Coop er hoppet med på loyalitetsbølgen og med Coop Prime, håber detailkoncernen at fange kunderne med rabatter på en række private label-produkter og Thise samt en gratis fordel i form af f.eks. en streamingtjeneste, skriver Dansk Handelsblad.

Fem uger efter lanceringen har mere end 25.000 oprettet en Primekonto, hvor kunderne kan indsætte 1000-5000 kr. til brug i Coops forskellige dagligvarebutikker, fortæller Lars Menné Boesen, der er ansvarlig for PrimeKonto.

"Vores mål er 50.000 Coop Prime-kunder inden årets udgang, og vi er i dag tættere på 50.000 end på nul. Næste år skal vi op på 100.000," siger Lars Menné Boesen.

Superbrugsen vil satse mere på kategorikoncepter

Dagrofa vil satse mere på borgerejede butikker

Salling Group overtager stor luns af ny fynsk økoslagter

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier