
Lukkede kantiner, restauranter, barer og en striks formaning om at holde sig indendøre, giver i disse uger salgstallene hos små og mellemstore fødevareproducenter alvorlige skrammer. Det får nu detailkoncernen Coop Danmark til at lancere en ny handelsplatform, som skal give de mindre selskaber mulighed for at sælge direkte til kunderne i krisetider.
På Coop Crowdfunding-platformen bliver der nu oprettet en direkte salgskanal, som mindre virksomheder kan benytte omkostningsfrit, skriver Coop i en pressemeddelelse. For der er ingen tvivl om, at situationen, lyder det i en udtalelse fra formand Lasse Bolander.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app