FødevareWatch

Too Good To Go's nye datomærkning kan ramme fødevareproducenternes salg

Madspildsfirmaet Too Good To Go udvider sin datomærkning i samarbejde med en stribe fødevareproducenter. Faldende salg er en forudsætning for succes. Men det forsøger de at nedtone.

Endomondo-stifteren Mette Lykke tiltrådte i 2017 som adm. direktør for Too Good To Go. | Foto: Anders Rye Skjoldjensen

Hvis det lykkes for Too Good To Go at få forbrugere over hele Europa til at beholde deres fødevarer i længere tid frem for automatisk at kassere dem ved fristens udløb, vil det selvfølgelig betyde et fald i salget af friske varer.

Det er logisk. Det er klokkeklart.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier