FødevareWatch

Too Good To Go's nye datomærkning kan ramme fødevareproducenternes salg

Madspildsfirmaet Too Good To Go udvider sin datomærkning i samarbejde med en stribe fødevareproducenter. Faldende salg er en forudsætning for succes. Men det forsøger de at nedtone.

Endomondo-stifteren Mette Lykke tiltrådte i 2017 som adm. direktør for Too Good To Go. Foto: Anders Rye Skjoldjensen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier