FødevareWatch

Guldbageren vil profilere sig på friskbagt brød og lokal charme

Discountkæderne har gjort livet svært for Guldbageren, der konkurrerer på friskt kvalitetsbrød og rødder i lokalsamfundene. "Lagkagehuset er blevet en nemmere konkurrent," lyder det fra direktøren.

Foto: PR

En konstant duft af varmt brød og et lokalt tilhørsforhold skal bane vejen frem for Guldbagerens 17 butikker.

"Vi prøver at gøre os til en specialbutik, ligesom ostehandleren er en specialbutik, og der er varmt, friskbagt brød altafgørende. Vi bager varme rundstykker hver halve time hos os," siger Michael Mikkelsen, direktør i Guldbageren, til FødevareWatch. Han har selv butik i Esbjerg.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier