FødevareWatch

Arabiske personligheder skal promovere økologiske mejerivarer i Mellemøsten

Økologisk mælkepulver, mælk og ost er på menuen i ny kampagne fra Mejeriforeningen målrettet forbrugerne i Mellemøsten, hvor især Arla i forvejen har et stærkt fodfæste.

Foto: PR

Arabiske bloggere og influencere skal få forbrugerne i Mellemøsten til at købe mere økologi i form af danske mejeriprodukter.

I en ny tre-årig kampagne fra Mejeriforeningen med EU-midler i ryggen skal dansk økologisk ost, mælk, børnemad og mælkepulver markedsføres i Mellemøsten, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Tre restauranter lukker grundet smitte i populær ferieby

Tre restauranter i Skagen har valgt at lukke, fordi deres personale er ramt af smitte med coronavirus efter en af årets travleste turistuger i byen. Der kan endnu ikke aflæses en generel smittestigning i SSI's tal, men en ekspert opfordrer til at holde øje med smittesituationen.

Freshland lander sit første overskud i coronaår

Frugtkasse-selskabet Freshland har sidste år 13-doblet sin omsætning. Det er især coronapandemien, der har haft en positiv effekt, ligesom flere forbrugeres bevidsthed har ændret sig, lyder det fra selskabets adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier