FødevareWatch

Espersen-direktør skal genfinde momentum efter ferien

Sommerserie 2020: Mange års samarbejde med kunder som McDonalds, Tesco og Migros har kastet gode ting af sig i den svære corona-tid hos fiskevirksomheden Espersen. Direktør Klaus Espersen skal nu forsøge at "genstarte" et godt momentum fra før marts.

Foto: PR / A. Espersen

Ferietiden har lagt sig som et stille låg over den danske føde- og drikkevarebranche, der i mange hjørner puster lidt ud efter et særdeles hektisk corona-forår.

I en stribe artikler har FødevareWatch spurgt nogle af branchens mange aktører, hvad de har lært af de seneste måneder, og hvad de ser som næste skridt, når hverdagen efter ferien igen vender tilbage.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier