FødevareWatch

Espersen-direktør skal genfinde momentum efter ferien

Sommerserie 2020: Mange års samarbejde med kunder som McDonalds, Tesco og Migros har kastet gode ting af sig i den svære corona-tid hos fiskevirksomheden Espersen. Direktør Klaus Espersen skal nu forsøge at "genstarte" et godt momentum fra før marts.

Foto: PR / A. Espersen

Ferietiden har lagt sig som et stille låg over den danske føde- og drikkevarebranche, der i mange hjørner puster lidt ud efter et særdeles hektisk corona-forår.

I en stribe artikler har FødevareWatch spurgt nogle af branchens mange aktører, hvad de har lært af de seneste måneder, og hvad de ser som næste skridt, når hverdagen efter ferien igen vender tilbage.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier