FødevareWatch

Lantmännen udfolder nyt sats og håber på at vende års milliontab

Efter et år i innovationsafdelingen vil Lantmännen Cerealia hente ny vækst i melkategorien og i foodservice. Det skal udgøre de første skridt væk fra flere års milliontab.

Lotte Engsig, Latnmännen Cerealia. | Foto: Mathies Hvid Toft.

Bundlinjen hos Lantmännen Cerealia Danmark har i de seneste år budt på det ene milliontab efter det andet. Derfor har behovet for nytænkning og ny vækst i melselskabet været stort.

Med en serie nye melmiks håber virksomheden således på at have taget de første hop mod bedre tider. Det fortæller Lotte Engsig, der er salgsdirektør for Lantmännen Cerealias B2B-afdeling i Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier