FødevareWatch

Chr. Hansen sætter forbrugerne i spil i turbovækst

Forbrugerne spiller en stor rolle, når ingrediensselskabets største division indgår partnerskaber med fødevareproducenter. Det fortæller koncerndirektør, der samtidig peger på Kina som fremtidens vækstmotor.

Hvor længe bør en yoghurt kunne holde sig frisk ifølge forbrugeren? Og hvor længe kan den reelt holde sig?

Det potentielle skisma er et centralt spørgsmål, som den børsnoterede virksomhed Chr. Hansen løbende søger svar på. Derfor arbejder selskabets voksende fødevaredivision med at forstå, hvordan forburgere i forskellige samfundslag og verdensdele opfatter holdbarhed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier