FødevareWatch

Tulip skruer op for indsatsen i Nordamerika

Den danske Danish Crown-datter har fået gang i de nordamerikanske hjul, og særligt salget af konserves til en voksende befolkningsgruppe i USA tager fart.

Foto: PR/Tulip

Som det er tilfældet i visse dele af Asien, har Tulips koservesprodukter også en stjerne hos en forbrugerskare på det latinamerikanske marked. Og den succes bruger Tulip nu til at skrue op for salget i Nordamerika, hvor man indfører det puertoricanske sortiment i USA og gjort klar til at udbrede kendskabet til virksomhedens salami-snacks.

I det latinamerikanske marked er det særligt konservesprodukter som pork luncheon meat, salami og smørepålægget mezcla der har været gode sællerter, og ifølge en mail sendt til FødevareWatch har en høj kendskabsgrad i regionen været med til at bane vejen for et nyt eksporteventyr til USA.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier