FødevareWatch

Svensk oliekæmpe så vækst fortsætte gennem hele 2016

Den svenske madoliekoncern AAK kom som ventet ud af 2016 iført den varme vækstfrakke. Koncernen har nu gennemført én strategi og iværksætter en ny frem mod afslutningen af 2019.

Foto: AAK/ PR

I de seneste to regnskabsår har der stået AAKtion på mange af de ark, som direktion og ledelse i madoliekæmpen AAK har arbejdet frem efter.

Opkøbsstrategien AKKtion, der har løbet i perioden 2014-2016 er nu nået helt i mål, skriver AAK i det netop offentliggjorte 2016-regnskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier