FødevareWatch

Schulstad bokser med værdiskabelsen

Private mærker fylder stadig mere på det danske brødmarked, hvor en producent som Schulstad har svært ved at overføre en lille volumenfremgang til bundlinjen. Dyrt brød fra Lagkagehuset kan puste nyt liv i brødkategorien og den underliggende innovation.

Innovation er et absolut nøgleord, når det kommer til, hvordan en stor producent som Schulstad skal kunne tjene flere penge på hvert solgt rugbrød. Foto: Kristian Djurhuus/Polfoto/arkiv

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier