FødevareWatch

Discountkæder får Superbrugsen til at udbygge koncepter

Presset fra discountbutikkerne er ikke blevet mindre, selvom man i Superbrugsen har brugt mange kræfter på at implementere et nyt koncept. 2016 vil byde på flere nye tiltag, lover kædedirektør.

Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv

Selvom man i de seneste par år har brugt rigtig mange kræfter og meget tid på at implementere det store Koncept15, og selvom kædedirektør Kenneth Pedersen forventer, at de sidste af de i alt 230 Superbrugsen-butikker kort tid efter nytår er blevet opgraderet, så er der ingen planer om at lade udviklingsarbejdet ligge for nu.

Det fortæller kædedirektøren i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier