Discountkæder får Superbrugsen til at udbygge koncepter

Presset fra discountbutikkerne er ikke blevet mindre, selvom man i Superbrugsen har brugt mange kræfter på at implementere et nyt koncept. 2016 vil byde på flere nye tiltag, lover kædedirektør.
Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv
Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv

Selvom man i de seneste par år har brugt rigtig mange kræfter og meget tid på at implementere det store Koncept15, og selvom kædedirektør Kenneth Pedersen forventer, at de sidste af de i alt 230 Superbrugsen-butikker kort tid efter nytår er blevet opgraderet, så er der ingen planer om at lade udviklingsarbejdet ligge for nu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg