FødevareWatch

Ny målgruppe sender Isis' vækst i vejret

En bredere målgruppe har givet fødevareproducenten Isis markant vækst de sidste tre år. Det er nu ikke længere forbeholdt diabetikere og folk med for højt BMI at købe virksomhedens produkter uden tilsat sukker.

Foto: Jesper Hansen

Aarhusianske Isis, der producerer fødevarer uden tilsat sukker, har fået en langt større målgruppe end for fem år siden. Det er nu ikke længere kun folk med diabetes og for højt BMI, der lægger virksomhedens kalorielette is, chokolade og ketchup i indkøbskurven.

Vores målgruppe er blevet meget bred over de sidste år og går i dag fra 18-65 år for både mænd og kvinder. Det er især det yngre publikum, vi har fået fat i, som i stigende grad tillæger sundhed mere værdi end tidligere"

Thomas Møberg Nielsen, adm. direktør i Isis

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier