FødevareWatch

Hollandsk detailkæmpe i fremgang

Den store hollandske detailkoncern Ahold, som i sommer købte belgiske Delhaize Group for 9,3 mia. euro, leverede gode resultater i årets tredje kvartal.

Foto: PR/Ahold

Salget er i den grad gået frem i den store hollandske detailkoncern Ahold Group, der for tredje kvartal melder om en vækst på 13 pct. Væksten er sket gennem blandt andet opkøb, men holder man snakken til at handle om tredje kvartal og det sammenlignelige kvartal sidste år, så har væksten alene i Holland været på fire pct. meddeler Ahold.

Væksten i det hollandske er sikret gennem blandt andet øget salg under Albert Heijn-brandet, og gennem øget onlinesalg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier