Buzz-ordet convenience får stadig bedre fat i danskerne og de danske detailbutikkers vareudbud.
I de store byer er der mange, som tager morgenmaden og frokosten på farten, men udover morgengrød, friskpressede juicer, croissanter og sunde salater vil detailbutikker landet over også gerne sælge noget af den aftensmad, som i dag enten laves helt fra bunden eller købes som decideret take-out.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.