FødevareWatch

7-Eleven forsøger sig med nyt måltidssats

Aftensmaden har været en hård nød at knække for 7-Eleven, men nu vil man gennem udvidelsen af samarbejdet med restaurant-kæden Cofoco forsøge at få hold på de aftentravle danskere.

Buzz-ordet convenience får stadig bedre fat i danskerne og de danske detailbutikkers vareudbud.

I de store byer er der mange, som tager morgenmaden og frokosten på farten, men udover morgengrød, friskpressede juicer, croissanter og sunde salater vil detailbutikker landet over også gerne sælge noget af den aftensmad, som i dag enten laves helt fra bunden eller købes som decideret take-out.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier