FødevareWatch

Fakta vil sælge økologi for 100 mio

Med hjælp fra 150 produkter i en ny private label-serie, har Fakta en ambition om at øge salget af økologiske varer med 100 mio. kr. om året.

Med sin hidtil største satsning på økologi, vil Fakta øge salget af økologiske varer med 100 mio. kr. om året.

Ifølge en meddelelse fra Coop skal det blandt andet ske gennem en ny private label-serie, der kommer til at gå under navnet 365. Det er en serie på i alt 150 private label-produkter, hvoraf de første 34 varer nu er kommet ud i butikkerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier