FødevareWatch

Fakta vil sælge økologi for 100 mio

Med hjælp fra 150 produkter i en ny private label-serie, har Fakta en ambition om at øge salget af økologiske varer med 100 mio. kr. om året.

Med sin hidtil største satsning på økologi, vil Fakta øge salget af økologiske varer med 100 mio. kr. om året.

Ifølge en meddelelse fra Coop skal det blandt andet ske gennem en ny private label-serie, der kommer til at gå under navnet 365. Det er en serie på i alt 150 private label-produkter, hvoraf de første 34 varer nu er kommet ud i butikkerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier