FødevareWatch

Lidl tjener penge - men discountkæden vokser for langsomt

Tyskejede Lidl løfter lidt af sløret for økonomien. Efter 10 år i Danmark er kæden profitabel, og selskabet har skabt en platform, der giver mulighed for op mod 180 butikker.

Men Lidl er ikke tilfreds med antallet af butikker, der i de seneste år kun er vokset beskedent. Nu vil kæden skrue op for at få endnu bedre fodfæste herhjemme.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier