Irma når endnu en økologisk milepæl

Økologi udgør nu en endnu større del af Irmas samlede omsætning. Ifølge kædedirektøren er fremgangen kommet i hus ved at sænke priserne og træffe nogle valg på vegne af kunderne.

Irma prøver af al magt at flå konventionelle varer ud af hænderne på kunderne og erstatte dem med økologiske. Blandt andet har kæden netop droppet at sælge konventionelle bananer og gulerødder og har lanceret en ny produktserie med økologi til discountpriser under navnet Irmas Øko Hverdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også