FødevareWatch

Singlekød er supermarkedets nyeste våben

Der er hård kamp om at vinde kundernes gunst i supermarkeder landet over.

Foto: Scott Applewhite/AP Photo/Polfoto

På bare fem år antallet af singler i Danmark steget eksplosivt, så der nu er mere end halvanden million husstande med kun én person, og det har fået dagligvarebutikkerne på dupperne.

For en uge siden lancerede discountkæden Rema 1000 såkaldt singlekød, der er hakket oksekød i 250 grams pakker mod de traditionelle 400-500 grams pakker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier