FødevareWatch

Her er 7-Elevens næste skridt i Danmark

Der er røget mange lune morgencroissanter og frokostsandwiches over diskene i den døgnåbne kioskkæde, men fremover ligger fokus et helt tredje sted, forklarer 7-Eleven-chefen Jesper Østergaard.

7-Eleven-butikkerne har igennem de seneste år gennemgået en større forandring. Fra tidligere at have stor fokus på at være det sted, hvor danskerne kunne klare alle de nødkøb, som de ikke nåede, før detailhandlen havde fyraften, handler det i dag meget om at tilbyde kunderne et sortiment af fødevare-produkter, som man kan tage med på farten.

Gennem årene har man øget salget af morgenmadsprodukter, og gennem blandt andet at have fokuseret på at sælge billige croissanter, som samtidig vinder i diverse forbrugertest, har man fået del i den kulturforandring, som har betydet, at danskerne i dag i stor stil tager morgenmaden og morgenbrødet med på farten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier