Salat-samarbejde satser på foodservice

Den franske salatproducent Florette og danske Lammefjords Grønt, ejet af DLG Food, gik i februar sammen i et joint venture. Og nu er man så klar med de første snitgrønt-produkter, der er direkte henvendt til foodservice-sektoren, og med særligt fokus på den styrke, der ligger i at kunne levere hele året.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
DLG-partner kan løfte dansk øko-eksport
For abonnenter
Lammefjords Grønt i fransk alliance
For abonnenter
Ny DLG Food-direktør: Ingen planer om flere frasalg
For abonnenter