Salat-samarbejde satser på foodservice

Samarbejdet mellem DLG Food og franske Florette udmønter sig nu i de første salatprodukter, der er henvendt til den danske foodservicesektor. De danske detailkunder må væbne sig med tålmodighed.
Foto: PR-billede/DLG Food
Foto: PR-billede/DLG Food

Den franske salatproducent Florette og danske Lammefjords Grønt, ejet af DLG Food, gik i februar sammen i et joint venture. Og nu er man så klar med de første snitgrønt-produkter, der er direkte henvendt til foodservice-sektoren, og med særligt fokus på den styrke, der ligger i at kunne levere hele året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også