Danskerne køber i stigende grad forbrugsvarer som rejser, hvidevarer og tv på nettet, mens onlinesalg af fødevarer stadig er i det små. Verdens største fødevarevirksomhed Nestlé tog i sidste uge udfordringen op og inviterede 100 studerende fra CBS til Ørestaden. Her skulle de gruppevis finde frem til den bedste løsning i forhold til at få Nestlés salg på den kommende onlinehandel ShopAll24 skudt i gang.
Idéerne var mange og kreative, men særligt én gruppes præsentation stak ud. Med varig kundeloyalitet som vigtigste faktor og en særlig tilmeldingsmodel med både individuelle fordele og praktiske pakkeløsninger løb gruppen med sejren.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.