Studerende udlagde teksten for dansk e-handel
Danskerne køber i stigende grad forbrugsvarer som rejser, hvidevarer og tv på nettet, mens onlinesalg af fødevarer stadig er i det små. Verdens største fødevarevirksomhed Nestlé tog i sidste uge udfordringen op og inviterede 100 studerende fra CBS til Ørestaden. Her skulle de gruppevis finde frem til den bedste løsning i forhold til at få Nestlés salg på den kommende onlinehandel ShopAll24 skudt i gang.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Leverandører vil sælge mad direkte til danskerne
For abonnenter
Arla knækker koden
For abonnenter