FødevareWatch

Studerende udlagde teksten for dansk e-handel

Godt 100 unge CBS-studerende konkurrerede fredag om at komme med det bedste bud på, hvordan Nestlé skal udnytte mulighederne på den nye e-handelsportal ShopAll24, som lanceres til nytår. Det er et marked, der endnu ikke har fået tag i danskerne.

Foto: Søren Svendsen/Nestle

Danskerne køber i stigende grad forbrugsvarer som rejser, hvidevarer og tv på nettet, mens onlinesalg af fødevarer stadig er i det små. Verdens største fødevarevirksomhed Nestlé tog i sidste uge udfordringen op og inviterede 100 studerende fra CBS til Ørestaden. Her skulle de gruppevis finde frem til den bedste løsning i forhold til at få Nestlés salg på den kommende onlinehandel ShopAll24 skudt i gang.

Idéerne var mange og kreative, men særligt én gruppes præsentation stak ud. Med varig kundeloyalitet som vigtigste faktor og en særlig tilmeldingsmodel med både individuelle fordele og praktiske pakkeløsninger løb gruppen med sejren.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Perfekt storm får Co-Ros regnskab til at styrtdykke

Den verdensomspændte juice- og iskoncern Co-Ro blev ramt af tre faktorer, der skabte den perfekte storm i et hårdt år. Selskabet vil nu gøre sig selv uafhængig fra de største markeder og satse mere på nye.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier