Arla indgår to afrikanske partnerskaber

Gennem to helt nye partnerskaber i Nigeria og Senegal træder Arla for alvor ind på det afrikanske marked. Om fem år skal Arla omsætte for 3,5 mia. kr. syd for Sahara, og det nye marked i Nigeria skal alene bidrage med mere end halvdelen.
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau

Som led i den overordnede Arla-strategi om at vokse uden for Europa, har mejerikoncernen netop præsenteret det næste store forretningsmæssige milepæl på den afrikanske scene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også