FødevareWatch

Smithfield satser fortsat på branding

Smithfield Foods oplever lavere omsætning og indtjening end sidste år. Men kødkoncernens egenbrandede produkter trækker op og vil også være fokus for selskabet fremover. Og så går det yderst godt med salget af svin til Kina, siger finansdirektøren.

Foto: LM Otero/AP/POLFOTO/arkiv

Den amerikanske svinekødsproducent Smithfield Foods har ligesom moderkoncernen WH Group svært ved at leve op til den rekordhøje omsætning og indtjening man oplevede i løbet af 2014 - men mindre kan også gøre det.

Det var den overordnede konklusion fra selskabets finansdirektør og nyudnævnte viceadm. direktør Ken Sullivan på et konferenceopkald med analytikere i kølvandet på selskabets regnskab for første halvår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier